Σε καιρούς κρίσης οι γυναίκες αγοράζουν περισσότερα κραγιόν - Γιατί;
Σε περιόδους κρίσης παραδόξως, οι πωλήσεις του κραγιόν αυξάνονται. Η στροφή των γυναικών σε προϊόντα ομορφιάς σε περιόδους ύφεσης είναι γνωστή ως “lipstick effect” και παρατηρήθηκε για πρώτη φορά, στο μεγάλο κραχ στις αρχές του 1930.
Το φαινόμενο επαναλήφθηκε στις ΗΠΑ μετά το τρομοκρατικό χτύπημα της 11ης Σεπτέμβρη του 2001, ενώ πολλά από τα χαρακτηριστικά του εντοπίζονται και στην εποχή της σύγχρονης οικονομικής κρίσης.
“Οι γυναίκες παρατηρείται ότι αγοράζουν προϊόντα ομορφιάς, όπως κραγιόν, σε περιόδους οικονομικής κρίσης, καθώς θεωρούν ότι τα λεφτά προορίζονται για μια καλή επένδυση”, καταλήγουν ερευνητές από πανεπιστήμια του Τέξας και της Μινεσότα.
Ο ορισμός του “lipstick effect” μεταφράζεται σε μία πρόταση, “Όσο πιο αβέβαιο είναι το μέλλον μίας οικονομίας, τόσο περισσότερο οι γυναίκες επιδιώκουν να σπαταλούν χρήματα σε προϊόντα που τις κάνουν να νιώθουν όμορφες και περιποιημένες”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου